عوارض بوتاکس

تزریق بوتاکس را به یک پزشک مجرب بسپارید تا احتمال ایجاد عوارض آن به حداقل برسد

عوارض بوتاکس

تزریق بوتاکس را به یک پزشک مجرب بسپارید تا احتمال ایجاد عوارض آن به حداقل برسد

آنچه درباره فیلر (ژل) بلترو Belotero باید بدانید

 


Belotero  چیست؟

Belotero  یک فیلر اسید هیالورونیک تزریقی است که برای صاف کردن چین و چروک های صورت متوسط ​​تا شدید صورت ، مانند خطوط ماریوت و چین های بینی ، مورد تایید FDA است.

این ماده مشابه سایر پرکننده های اسید هیالورونیک معروف مانند Juvéderm و Restylane است ، اما Belotero بسیار سبک وزن و لایه برداری آن آسان است ، بنابراین بدون ایجاد توده یا برجستگی می توان آن را به خطوط بسیار ریز تزریق کرد. دکتر کاظم محقق ، پزشک پوست و زیبایی صورت در شهر تهران می گوید: فیلر (ژل) بلترو Belotero   یک ژل تزریقی است که برای خطوط ریز سطحی ، به ویژه خطوط اطراف لب (خطوط سیگاری) و چروک شدن چانه ، بسیار مناسب است." "همچنین برای صاف کردن فرورفتگی زیر چشم استفاده شده است." برخی از ارائه دهندگان نیز از آن برای رفع خطوط عمیق 11 (که به آنها خطوط اخم نیز گفته می شود) همراه با بوتاکس استفاده می کنند. و غالباً برای پر شدن لبها استفاده می شود.

دکتر محقق توضیح می دهد: "مناطقی مانند گونه ها معمولاً به ماده پر کننده قوی تری احتیاج دارند" ، بنابراین می توان Belotero را با سایر مواد پر کننده برای نتایج بهینه ترکیب کرد. "

 

 

جوانب مثبت و منفی بلوترو چیست؟

مثبت ها

 نتایج می توانند تا یک سال - بیشتر از نتایج بسیاری از مواد پرکننده تزریقی مبتنی بر اسید هیالورونیک - ادامه داشته باشند.

هنگامی که توسط یک پزشک زیبایی با تجربه تزریق می شود ، Belotero می تواند بسیار طبیعی به نظر برسد.

 زمان بهبودی و دوره نقاهت زیاد نیست و عوارض جانبی فقط شامل برخی از کبودی ها و تورم های ناحیه تحت درمان است.

 می تواند نواحی پوست نازکی را که برای پر کننده های ضخیم تر مشکل هستند پر کند و با اثر تندال Tyndall (رنگ مایل به آبی در زیر چشم ناشی از برخی از انواع دیگر مواد پرکننده) ارتباطی ندارد.

 جدا از کمی گزگز ، این روش دردناک محسوب نمی شود - به خصوص اگر پزشک ابتدا ناحیه را با کرم موضعی لیدوکائین بی حس کند.

 اگر از نتایج خود راضی نیستید و یا عارضه ای دارید ، می توان آنزیمی به نام هیالورونیداز را در محل تزریق کرد تا اسید هیالورونیک حل شود.

منفی ها

 مانند تمام مواد پرکننده مبتنی بر اسید هیالورونیک ، نتایج موقتی هستند.

 به ندرت ، افراد عوارضی از جمله عفونت و نکروز پوستی (مرگ سلولهای پوستی) را تجربه می کنند.

 توده ها یا بافت نامنظم نیز ممکن است گاهی اوقات رخ دهد ، اگرچه این مسائل را معمولاً می توان ماساژ داد.

 بلترو برای مناطقی که نیاز به پر کردن و لیفت کردن دارند ، مانند گونه ها و شقیقه ها بهترین گزینه نیست. (Juvéderm Voluma غالباً یک ماده پر کننده برای گونه ها است)

آیا بلوترو ایمن است؟

Belotero  مورد تایید FDA است و برای استفاده بی خطر است. با این حال ، بهتر است آمپول را از یک پزشک دارای مجوز با دانش صحیح در مورد آناتومی صورت دریافت کنید. یک فرد بی تجربه می تواند به طور تصادفی به رگ خونی تزریق کند ، که اگر به سرعت با هیالورونیداز حل نشود ، خطر مرگ بافت را به همراه دارد.

در طول درمان با Belotero چه اتفاقی می افتد؟

قبل از درمان ، ارائه دهنده شما پوست شما را در اطراف ناحیه درمان با محلول ضد عفونی کننده تمیز می کند و ممکن است یک کرم بی حس کننده استفاده کند. سپس آنها Belotero را با استفاده از یک سوزن ظریف یا کانول تزریق می کنند. بعد از هر بار تزریق ، آنها ماده پرکننده را به داخل پوست ماساژ می دهند تا به توزیع آن کمک کند تا به صورت یکدست تری نشسته باشد. این فرآیند معمولاً فقط 30 دقیقه طول می کشد.

چه انتظاراتی می توانید بعد از درمان با Belotero داشته باشید؟

کمی و عدم نقاهت در ارتباط با Belotero ازنکات شاخص این فیلر است. دکتر محقق می گوید: "ممکن است برای چند روز کبودی و تورم در محل های تزریق داشته باشید ،" اما اکثر افراد می توانند بلافاصله پس از عمل به کار خود برگردند و فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرند.

پس از انجام کار ، پرهیز از ورزش شدید ، قرار گرفتن در معرض گرما و آفتاب ، الکل ، نمک اضافی و داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی (NSAID) / آسپرین و همچنین خوابیدن به مدت 4 ساعت بعد از انجام این کار ضروری است.

در یک پرسش و پاسخ  دکتر کاظم محقق پیشنهاد می کند برای مقابله با تورم ، یک داروی آنتی هیستامین (مانند ستریزین) استفاده کنید. در صورت ادامه علائم پس از هفت روز ، با پزشک تماس بگیرید.

چه زمانی نتایج Belotero را مشاهده خواهید کرد؟

بلافاصله متوجه افزایش حجم خواهید شد ، اما پس از آنکه تورم کاملاً کاهش یافت ، نتایج نهایی خود را طی یک تا دو هفته مشاهده خواهید کرد. دکتر محقق همه بیماران خود را برای تعیین نتیجه بعد از دو هفته برای یک قرار ملاقات پیگیری می کند. در موارد نادر ، او ترمیم ها را در آن مرحله انجام می دهد.

برای نتیجه مطلوب ، Belotero  اغلب با سایر روش های جوان سازی پوست همراه می شود. دکتر محقق می گوید: "یک روش ترکیبی بیشترین نتیجه را خواهد داشت." "فیلرها همراه با لیزر و میکرونیدلینگ با PRP می توانند [ناحیه] زیر چشم را بهبود بخشند."

نتایج چه مدت طول می کشد؟

پرکننده Belotero معمولاً تا یک سال دوام می آورد ، گرچه در مناطقی که زیاد جابجا می شوند تمایل ندارد به همین مدت دوام بیاورند - و هرکسی به طور متفاوتی پرکننده را متابولیزه می کند.

هزینه Belotero چقدر است؟

 هزینه Belotero به طور متوسط در ایران ​​معادل 100 تا 120 دلار است. هزینه شما بسته به محل مطب ، سطح تجربه و ساختار قیمت گذاری آنها متفاوت خواهد بود (بیشتر پزشکان از طریق سرنگ هزینه دریافت می کنند). این یک روش زیبایی انتخابی است که تحت پوشش بیمه نمی باشد.

 

بلترو در مقایسه با ژوویدرم: تفاوت چیست؟

Juvéderm  و Restylane محبوب ترین و پرمصرف ترین پرکننده های اسید هیالورونیک هستند. آنها شبیه به Belotero هستند ، اما فرمول ها از نظر وزن مولکولی متفاوتند.  Juvéderm تمایل به جذب آب بیشتری دارد ، که لزوماً در هنگام پر کردن خطوط بسیار ریز مطلوب نیست ، اما می تواند در هر قسمت صورت که بخواهید ، لیفت و حجم بیشتری را فراهم کند.

گزینه های جایگزین Belotero چیست؟

تعدادی فیلر پوستی مختلف در دسترس است ، اما تفاوت های ظریفی وجود دارد - بنابراین ممکن است پزشک شما بسته به آناتومی صورت و نگرانی شما ، یکی را به جای دیگری انتخاب کند.

-        Radiesse  حاوی هیدروکسیل آپاتیت کلسیم است ، یک ترکیب معدنی مانند که به طور طبیعی در استخوان های انسان دیده می شود. این ماده معمولاً برای چین های بینی ، خطوط ماریونتی و خطوط اخم و همچنین چاق گردن گونه هایی که ظاهری فرورفته دارند استفاده می شود. Radiesse همچنین می تواند برای جوان سازی دست استفاده شود. ماندگاری آن معمولاً بیشتر از فیلرهای اسید هیالورونیک است. ریدیس برای استفاده در فرورفتگی های اشکی توصیه نمی شود.

-         Sculptra ، یک فیلر اسید پلی لاکتیک ، یک محصول مصنوعی نیمه ماندگار است که بدن را تحریک می کند تا در طی چند ماه کلاژن بیشتری تولید کند. برای بهترین حصول نتیجه به طور معمول سه جلسه درمان ماهیانه مورد نیاز است و ممکن است به تزریق اضافی نیاز داشته باشید. Sculptra به طور معمول در نیمه پایین صورت و نه در زیر چشم استفاده می شود.

-        بلافیل حاوی کلاژن گاو و میکروسفرهای پلی متیل-متاکریلات (PMMA) است که باعث تولید بیشتر کلاژن می شود. مانند Sculptra ، این یک پرکننده نیمه دائمی است که معمولاً برای درمان چین و چروک های متوسط ​​تا شدید (به ویژه چین های بینی). حتی جای زخم های حفره دار و حجیم کردن لبها، و به مانند Sculptra و Radiesse ، برای فرورفتگی اشکی توصیه نمی شود. اشکال عمده این است که ممکن است به چندین روش درمانی نیاز باشد ، تا سه ماه طول بکشد تا عمل کند و در زیر پوست نیز خود را نشان دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد